lørdag den 13. marts 2010

Emmas styrt og regnbuens farver og dumme mænd


Mit lille pus er styrtet på cykel. Hun ville selvfølgelig stå på ladet af den trehjulede, der er i stykker, ladet falder ned og ligeså gør Emma. Stort skrig og skrål, men det har vist også gjort ondt. Der følger selvfølgelig billeder med.....
Det er ikke tydeligt, men der bliver helt sikkert en blå læbe ud af det. Hun er ihvertilfælde sikker på at en sådan krigsskade skal afhjælpes med chokolade. Så nu bliver der indtaget m&ms i rå mængder og der ses Pippi
Lige nu sidder jeg med mit nyeste hækle"tøj" det skulle gerne blive til et par blebukser. Ja mor er på stofble dillen, og jeg elsker den. Det er da fantastisk hvor dejligt det kan være at give sit barn en stofble på... Det er vist bare noget der skal prøves
Det har nu ikke været den hyggeligste søndag. jeg fik fra morgen en lille sms med teksten at har smidt manden ud, han har været utro, ringer lige i løbet af weekenden( der stod selvfølgelig mere end det, men i gerove træk). Jeg tabte underkæben. Tilbød med det samme at komme hjem til hende. Men hun ville lige ordne nogle ting, og ville vende tilbage..
Hva er det der får en mand til at gøre sådan noget, de har to børn, de er gift, har hus osv. Jeg er meget uforstående og meget rystet, nok mere rystet end noget andet. Hvis det kan ske for dem, kan det jo ske for hvem som helst... Venter bare på at Kasper kommer hjem og vil bytte mig for en anden og yngere model.
Ja jeg er rystet i min grundvold er jeg..
Det var vist en omgang væltet lokum der kom der. altså lidt af det hele. Nu går jeg bare og venter på at min elskede veninde skal ringe, så jeg kan gøre noget aktivt, udover at gå og sende eder og forbandelser mandens vej... Jeg håber han rådner op i helvede.













1 kommentar: