søndag den 28. februar 2010

Søndag

Det er søndag d. 28 feb 2010. kl er nu 22.13. og det her er mit første indlæg. Jeg er meget usikker på hvad denne blog skal bruges til, hvad jeg vil skrive og hvor jeg vil hen med den. Men en ting er sikkert, det her er mit første indlæg.


Jeg har været alene med ungerne igen i dag. Men sådan ser min hverdag jo bare ud. Det er ikke fordi jeg skal sidde her og hyle, jeg har jo selv valgt den her tilværelse. Jeg har nok bare behov for lidt opbakning og anderkendelse af det jeg gør. At det hele er godt nok. At jeg er en god mor. At jeg klare det godt. Men sådan skal det jo ikke være. Jeg har bare fået smidt i hovedet at jeg altid er negativ. Det tror sku da fanden når man aldrig hører noget positvt og sig selv og det man laver og gør.


Det var nu ikke meningen at det første indæg skulle være negativ, så nu vender vi lige tonen. Jeg hækler og syntes efterhånden at jeg er ved at være lidt god til der. Jeg har ikke noget billed at noget jeg har lavet, men det skal der nok komme. Desuden er jeg begyndt at Scrappe. Have været hos en meget god veninde hvor vi prøvede mellem børn og bleskift at få scrappet lidt. Her er hvad der kom ud af den dag.

Jeg er nu lidt stolt af resultatet. Men også kun lidt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar